Kalp Krizi Riskini Azaltan Baharat

Antioksidan bakımından zengin olan bazı baharatların, kalp krizi riskini azalttığı ortaya çıktı.  Peki nedir bu baharat? İşte detaylar...

BEYNİ DE KORUR

Amerikan Kardiyoloji Dergisi'nde yayınlanan bir araştırmaya göre kalp krizi riskini %56 azaltan bir baharat ortaya çıktı. Araştırmaya göre zerdeçal ve zerdeçal takviyelerinin tüketilmesi, kişinin kalp ve damar sağlığına katkıları olduğu öğrenildi. Zerdeçal sadece kalp ve damar sağlığını korumakla kalmaz, ayrıca beyni korur ve iltihaplanmayı önler.

GÜNLÜK 1 KAŞIK YETERLİ

Zerdeçal tüketmek, egzersiz kadar yararlı olsa da egzersiz yerine yapılan bir şey olmamalıdır. Ancak yine de çalışmalar, aynı kardiyovasküler sağlık yararlarının bazılarını üretebildiğini göstermektedir. Kalp fonksiyonunu arttırmak için her gün 150 mg zerdeçal tüketmelisiniz. Bu süreç 8 haftadan fazla sürmemelidir. Günlük bir kaşığı zerdeçal tüketimi yeterli olacaktır.